luni, 4 aprilie 2016

Nunta, nuntilor ;)

In zilele noastre e tot mai usor sa organizezi o nunta. Sau, nu!
Acum se prea poate sa fie usor, atunci cand ai invitati obisnuiti, meniuri obisnuite, fara prea multe pretentii.
Dar cand ai invitati precum ai mei... o, da, e o adevarata nebunie. 
E usor sa mergi pe meniul traditional, dar ce te faci cand la nunta-ti vine tot echipajul de pe Enterprise, si inca cativa martieni dragalasi. 
Cum sa-l convingi pe Worf, un Kilognian razboinic sa nu izbucneasca de fiecare data cand nu-i place ceva din meniu, sau ca muzica e prea lenta. Cum sa-i explici ca ar trebui sa accepte si dorintele lui Data, care este un Android cu sentimente si doreste sa asculte muzica mai romantica. Ca sa nu mai vorbim despre respectabilul Spok (un hibrid uman/vulcanic) care le explica amandurora ca trebuie sa gandeasca logic si sa gaseasca o cale de mijloc, pentru a se intelege. 
* sursa foto: wikipedia.org
Nu e deloc usor sa convingi un kilognian sa manance sarmalute, dara-mi-te prajituri. :)
Ei dar toate la timpul lor. 
Important e ca au raspuns invitatiei, ca de restul ne ocupam noi. Si pentru inceput cauti locul cel mai potrivit. Clar nu o sa ii ingramadim pe musafirii nostri, veniti de la mii de ani lumina distanta intr-o camera la starea civila cu toti ceilalti, sau intr-o sala de 500 de persoane, cand tu ai 900 de invitati. Asa ca am cautat cel mai potrivit loc, un salon de nunti spatios, fara stalpi de care sa te lovesti cand dansezi mai cu foc ;). 
Si am gasit exact ce aveam nevoie, salonul imens, fara stalpi, personalul calificat cu o tinuta si un comportament imbecabil.
Si surpriza dupa surpriza, cununia civila si cea religioasa s-a tinut in aer liber langa piscina, apoi dansul mirilor a fost ceva greu de descris in cuvinte, pana si amicul meu Worf, a fost incantat de spatiul special creat deaspura apei. 
* sursa foto: Salon du Mariaje 
Si acum sa'nceapa nebunia! Incet, incet le-am facut cunostinta invitatiilor mei din alte lumi cu umanoizii prezenti la eveniment si uite ca au inceput sa socializeze, dintr-o data mancarea a devenit punctul forte si parca nu s-ar mai fi dezlipit de berbecutii la protap si de palinca/tuica care a intetinut atmosfera. Pana la urma si muzica a inceput sa le placa de-o potriva fie ca era mai linistita, fie ca era mai "topaita" si sa-i vezi ce au mai topait pana in zori in jurul piscinei. Apoi mare le-a fost incantarea cand le-am spus ca pot sa stea sa traga un pui de somn si apoi sa plece la drum odihniti. Au fost atat de incantati incat au cerut ca nunta sa dureze ca si in basme, macar o saptamana. :) 
Singura problema era sa fie focurile de artificii, uitase-m sa le spun despre ele, si cand au inceput au crezut ca au venit alte specii de pe alte planete si ne-au atacat, dar s-au linistit curand si au cerut sa duca si acasa la ei asa ceva.:) 
Una peste alta, cred ca am avut cea mai reusita nunta. Invitati de invitati, locatie de locatie, personalul cel mai bine cotat, mancare si bautura din belsug si muzica de cea mai buna calitate. 
Si cand te gandesti ca eu nu m-am ocupat deloc de organizare. ;) 
Acum va las, pa pa. Plecam in luna de miere. Unde? Pai putin pe la Kilognieni, putin pe la Vulcani si ne-au invitat si Androizii pe la ei. ;) 

*Articol scris pentru Spring Superblog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu