vineri, 8 aprilie 2016

3 Minute de Magie


Nimic nu se compara cu rasetul zglobiu al copiilor, cu acele mutrite de uimire cand descopar ceva nou, sau cu atitudinea serioasa atunci cand pun ceva "super"la cale;). Cel putin asa sunt nazdravanii mei. E placut sa avem atat de multe activitati impreuna, dar din pacate timpul nu imi este deloc cel mai bun prieten, ba mai mult am inceput sa cred ca are ceva impotriva mea. Inainte sa vina bebei, mergeam si eu ca orice femeie ce se respecta la salon, si chiar daca aveam programare tot se intampla sa mai astept cateva zeci de minute. 
    Ei acum timpul nu imi mai permite sa stau relaxata la salon, pentru ca sunt atat de multe de facut acasa, iar ei trebuie sa pape la timp sa doarma la timp si nu prea sunt curiosi daca mami arata putin a maimu... :)). Trebuia deci sa gasesc o alternativa salonului si pentru ca ceara iesea din ecuatie din start, am hotarat sa incerc o crema depilatoare. De altfel o epilare usoara, fara durere, fara prea mult stres, usor de manipulat. Si uite asa drumul meu pana la salon s-a transformat in drumul meu pana la baie :). Am testat prima oara o crema si nu mi-a spus prea multe, bunicica, dar nu m-a convins. Apoi pentru ca eram oarecum fan Farmec, am luat o crema eilatoare si ghici ce, mi-a placut la maxim. Pe tub scria clar ca trebuie sa o testezi inainte, dar cum unii alti nu prea dormeau de ajuns 

noaptea, au citit instructiunile dupa ce am terminat cu epilarea. De atunci nu am mai testat nimic altceva, pana acum cand am aflat ca se poate la fel de bine in timp si mai scurt. Tot la ei am gasit crema pentru epilare rapida, atat de simplu si atat de repede. 
  Acum nu stiu cum au reusit unii sa dispara in 60 de secunde, dar stiu cum reusesc eu sa dispar in trei (3) minute. Wow, e senzational! Imi las bebei cu tatal lor,  imi iau minunea 
de crema, am ales crema depilatoare piele sensibila si  imi iau si tableta si am disparut in baie. 
Daca va intrebati pentru ce tableta, va spun eu: pentru ca in cateva secunde am dat comanda de o crema depilatoare pentru d-l sot, ca prea atenta la crema mea. Si in restul timpului ce mi-a ramas fac cel mai tare lucru posibil: EVADEZ! Wow si ce imi place, 3 (trei) minute magice, doar ale mele, minute in care ma las purtata de ganduri si imaginatie invaluita in aroma delicioasa de vanilie. Minute in care corpul meu se odihneste iar mintea calatoreste.  
Dupa 3 (trei) minute ma intorc la realitate, fac un dus si am o piele frumoasa, hidratata si miroase bestial a vanilie, iar eu ma simt fresh, gata sa-mi reiau activitatile cotidiene. 

* Surse foto: farmec.ro

* Articol scris pentru Spring Superblog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu