vineri, 4 noiembrie 2016

Let's Party!!!

O poză nu are amintire, însă acel ce o privește da. :) 
 
* sursa: partysnap.ro
  Copil fiind îmi amintesc că mereu fugeam din poză (chiar dacă pe vremea aceea încă se făceau poze alb negru), apoi după ce am mai crescut și mai eram prinsă la înghesuială îmi amintesc că mereu aveam ceva de spus tocmai în momentul în care se auzea și ”clink-ul” aparatului, și uite așa mă strâmbam ades în poze. 
Apoi s-a petrecut ceva care mi-a schimbat total gândirea, cel mai bun prieten a murit în accident de mașină. Și singurul lucru care mi-a rămas au fost desigur POZELE. 
De atunci am hotărât ca fiecare moment aparte trebuie imortalizat, că viața are și momente plăcute și acestea trebuie păstrate,
* sursa: partysnap.ro
cum altfel decât prin intermediul fotografului. 
  Anul acesta vreau un Crăciun special, acel Crăciun la care visez de ceva vreme. Vreau un Crăciun Party Snap, cu poze cât mai funny, cu oameni veseli care să își amintească peste ani Crăciunul perfect.  
Cel mai probabil cel mai de vază invitat va fi fotograful. Și nu pentru că ar fi un tip super cool, nu este nici cabină foto, e cel mai tare aparat PartySnap. Vom face poze hazlii, care peste ani vor devenii cele mai frumoase amintiri.
sursa: partysnap.ro
 
 Oarecum se schimbă și conceptul de party, pentru că la toată distracția se va adăuga și un fotodivertisment. Lume bună, distracție pe masură și poze de share-uit la maxim. 
 Într-o lume tot mai grăbită, tot mai agitată și tot mai stresată este nevoie de o oază de distracție, de fotografiile unui eveniment care să ne readucă zâmbetul pe buze într-o zi poate prea încărcată când vom răsfoii poze, depanând amintiri cu oameni dragi.
 Vreau să imortalizez fiecare moment, clipe deosebite alături de familie, party-uri cu prietenii, sărbători, nunți, dacă se poate tot... :). 
Oricum aștept cu nerăbdare să văd cum le va sta băieților cu rochițe și fetelor cu mustață. :)) Îmi și imaginez băieții cu fustițe scoțiene, și fetele în costume de Charlie Chaplin. 
Și mi-a venit și o idee grozavă, anul acesta facem mega-party-ul și de anul viitor împodobim pomul cu poze în loc de ornamente și globuri. 
Vremurile vor trece, oamenii se vor schimba, unele lucruri le vom uita, ne vor rămâne pozele care ne vor aminti sau care le vor amintii altora despre noi.
Și dacă nu ai ce face de Crăciun, nu sta să-ți plângi de milă, sună-ți prietenii și organizați un PartySnap, voi veniți cu cheful de distracție și pozele vor ieși super funny. 
sursa: partysnap.ro 




  * Articol scris pentru SuperBlog 2016!




Un comentariu: