luni, 7 noiembrie 2016

Și eu cu ce mă îmbrac astăzi?

” Te salut generație în blugi!”


 Pot spune cu mândrie că fac parte din această generație, chiar dacă am venit mai târzior. :)
 Aș mai putea spune și că îmi place să umblu în blugi, dar aș lăsa loc de interpretări... așa că mai bine mă abțin. ;)
* sursa: answear.ro
Nu prea mă dau în vânt dupa ținute office, ca să nu mai vorbim despre ținutele de ocazie care nu mă încântă deloc. Singurele rochii care îmi plac cu adevărat sunt desigur denim, sau rochiile jeans.
* sursa: answear.ro

Încă îmi amintesc prima mea pereche de blugi, pe atunci nu prea vedeam pe nimeni cu pantalonii tăiați sau cu scrisuri pe ei... :)). Dar eu mă cam plictisisem de ei așa simpli, monotoni și cum tocmai mai primisem de la ai mei o pereche de levi's, am hotărât că și cei vechi merită un look nou.
 Așa că am trecut la treabă, și pentru că nu aveam multe la îndemână am luat o seringă și sticla cu clor a mamei. Rezultatul a fost deosebit, atât de deosebit încăt ai mei m-au întrebat de la cine am blugii (eram doar în clasa aV-a).
Am purtat acei blugi cu atâta plăcere, de parcă ar fi fost cea mai de firmă îmbrăcăminte, dar era perechea mea favorită, am fost impreună pe munte, am fost la plimbare toamna prin pădure, am fost la ziua celei mai bune prietene, și după ce am constatat că nu pot fi purtați ca și pantaloni scurți i-am pus la păstrare în dulap. Imi amintesc că mai târziu vazuse-m și un film, cu o pereche de blugi ce făcea naveta între 4 prietene. 
Nu mi-am împărțit blugii cu nimeni, oricum am fost nedespărțiți mult timp. Acum să nu vă imaginați că mă îndrăgostisem de ei precum Maitreyi de copac. :) 
Acum am o altă pasiune, tot din lumea denim, îmi plac rochiile foarte mult. Materialul acela finuț, aproape catifelat, puțin elastic. Ușoară ca o adiere. Ținuta perfectă fie pentru o ”ieșeală” cu prietenii, fie la job. 
Ce să spun, mă simt bine în denim! 
* sursa: answear.ro
Și pentru că îmi place să diversific în mod cert voi încerca și o salopetă. Și de ce nu voi trece de la stilul meu tub, la ceva conic, mă tentează și modelul: clopote. 
Cât mai nebunatic să fie.
Și pentru că imi place să fac cumpărăturile într-un singur loc și cât mai repede și simplu, pun ca de obicei întrebarea unde trebuie și primesc raspunsul de la Answear! 
O mulțime de branduri de top, o mulțime de modele, cumpărăturile nu au fost niciodată mai plăcute și mai simple. 

Și dacă încă te trezești dimineața întrebându-te: ”Și eu cu ce mă îmbrac?” Îți spun eu: ”Ia-ți ceva de aici, și hai la muncă. ;)

  

* Articol scris pentru SuperBlog 2016! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu