vineri, 11 martie 2016

ACASA... un mic colt de rai :)

  
       Articolul de astazi este pentru voi cei care la fel ca si mine, dupa o zi super, mega stresanta si obositoare la munca, va doriti sa evadati intr-un mic colt de rai. Si acest mic colt de rai nu poate fi decat ACASA. Acel loc unde te asteapta familia, unde poti in sfarsit lasa garda jos si sa te cuibarersti in fotoliul preferat sa vezi un meci, sau un documentar si de ce nu, sa te uiti cu cei mici la desene animate. Si chiar daca ai locui singur/a sunt absolut convinsa ca tot iti doresti este ca acel loc, unde tu ii spui acasa, sa fie cald si primitor, sa te faca sa te simti cat mai confortabil. 
       Eu una recunosc atunci cand e vorba de casa mea sunt putin pretentioasa, imi place ca fiecare detaliu sa fie "asa cum trebuie". Stiu ca atunci cand vin acasa obosita imi place sa simt cum mi se ingroapa picioarele in covorul moale si pufos, si se relaxeaza instantaneu...

  Si pentru ca de obicei sunt foarte ocupata si nu prea am timp sa alerg prin magazine sa adun cele necesare, imi dau intalnire cu acelasi amic "gooagle" (sorry, chiar nu m-am putut abtine), si il rog sa mi gaseasca pe cei mai buni. 
 Si ce credeti, i-a gasit si acum. La inceput cand le-am vazut numele "Diego" mi-a fugit mintea la un dans pasional latino:) si mi-am zis ca o fi ceva curs de dans. Apoi am vazut ca de fapt era chiar ceea ce cautam, de la parchet laminat, covoare si perdele pana la tapet, tot ce aveam nevoie intr-un singur loc. Wow, si asta nu e tot pentru ca la ei nu gasesti doar materialele necesare amenajarii, ci ofera si consultanta, daca alegi spre exemplu sa iti cumperi perdele, acestea vor fi taiate la dimensiunile precizate de tine si apoi tivite, gratuit.

Asa-i ca oriunde te-ar purta pasii, cel mai bine e cand te intorci ACASA! Intr-o casa calda si primitoare unde sa uiti de stres, oboseala, si tot ce te supara. 
Personal ma bucur ca Diego nu e numele unui curs de dans latino ci o firma serioasa, care ofera servicii complete si in plus si consultanta gratis. 





Pentru un stil de viata linistit, iti recomand: 






* Articol scris pentru Spring Superblog 2016!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu