joi, 30 iunie 2016

Atingeri de catifea...

Imi place sa imi rasfat corpul. Si pana acum o luna foloseam ca si lotiune de corp un gel superb de Aloe Vera, un gel excelent daca aveti o piele mai sensibila, un gel excelent daca aveti intepaturi de insecte... V-am mai vorbit despre el intr-un articol anterior, si chair cred ca merita macar testat, pentru ca stiu ca va si convinge. :)
sursa foto: tzebyshop.ro
  Dar astazi nu va voi vorbi despre proprietatile miraculoase ale acestui gel, ci mai degraba despre latura mea feminina curioasa, care vrea mereu ceva nou... :p
Asa se face ca am hotarat sa testez o lotiune de corp, absolut superba (dupa umila mea parere). Are o textura atat de fina incat atunci cand este aplicata pe piele, lasa o piele fina, parca de catifea si o senzatie racoritoare ca si adierea blanda a brizei marii.
 M-a convins de la prima atingere si acum o alint: "minunea" mea. O minune Naturala care nu contine parabeni, este un produs natural pe baza de proteine din iaurt, ulei de trandafir si vitamina E. Asa cum spuneam hidrateaza super bine si ce m-a incantat cel mai tare a fost faptul ca nu lasa in urma acel aspec de grasime, pe care il lasa de obicei cremele "hidratante". In plus previne imbatranirea prematura a pielii si protejeaza corpul de radiatiile solare.
Personal consider ca raportul calitate/pret este cat se poate de ok. 
Dar desigur ca sa va puteti convinge trebuie sa o testati personal. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu