luni, 10 octombrie 2016

Astăzi "zburăm" în familie :)



* sursa foto: facebook - Ryanair

  Ador toamna. Covorul de frunze ruginii, pomii în frumoasele lor veșminte pastel. 
Parcă totul e desprins dintr-un basm, totul e magic, feeric. Parcă totul te îndeamnă 
la visare. 

   Și dacă tot e toamnă, și dăcă tot vorbeam de visare, ei bine vă pot spune că am început să visez deja la o vacanță, la o rupere de realitate și la o evadare, undeva într-un loc de basm
 cu aromă de poveste. 

Da! sunt conștientă că momentan nu îmi permit acea vacanță. Cei mici au programul lor; grădi și alte activități, iar noi cei mari alergăm zi lumină de colo-colo încercând să rezolvăm problemele cotidiene. DAR, un city break e super binevenit. Și ca toată lumea să fie
 fericită mă gândesc la unul prelungit. Clar îmi doresc să mergem cu avionul, în zbor visele mele se conturează cel mai bine, și imaginația mea își poate face nestingherită de cap. :) Am ales așadar un city break low cost. 
Și clar am ales să zburăm cu Ryanair. De ce cu ei? Păi e simplu, în primul rând pentru că dețin recordul la zboruri în siguranță, din ce am citit și auzit despre ei în 31 de ani de      activitate nu au avut nici măcar un incident aviatic, peste tot am văzut doar feed-back-uri pozitive. (ATENTIE! Nu vă lăsați înșelați de fake-urile lansate de platforma eDreams, e cu totul altceva.)Zilnic au peste 1800 de zboruri, conectează 200 de destinații in 33 de țări și se extind.
Pe lângă faptul că sunt prima linie aeriană din lume care a transportat peste 117 de milioane de pasageri într-un singur an. 

Astfel din cercetările făcute am hotarât că nici nu se pune problema să mai cautăm altceva.     Și trebuie să recunosc am fost foarte entuziastmați că au o mulțime de facilități pentru zborurile cu copii
Pretul e destul de avantajos, serviciile oferite la fel, deci pot spune ca am rezolvat 
mare parte din problema călatoriei. 

Oradea - Barcelona Giorna



Împreună cu ”d-l soț” (cum îmi place sa îi spun), am hotărât că pentru visători așa ca mine, cel mai ok ar fi sa mergem la Barcelona.
Un oraș înconjurat de coline, în care parcă respiri deopotrivă și istorie și povești, unde îți ajunge un week-end să îți trăiești propriul basm și să ști ca îți vei dorii să revii mereu și mereu. Un oraș care în week-end geme de forfota turiștilor, de party-uri nenumărate, ticsit uneori parcă la refuz de toți acei ce își doresc o evadare din cotidian.
Orașul supranumit și ”Orașul Marca Gaudi”, unde trebuie neaparat să vizitezi cartierul Gracia cu acele căsuțe parcă desprinse dintr-un frumos desen animat, orașul în care se înalță semeață fără asemuire pe pământ catedrala Sagrada Familia, și nu în ultimul rând parcul Guell care este considerat capodopera lui Gaudi. 
Și să nu uităm desigur de Barcelona îndrăgostiților aflată pe dealul Montjuic, în parcul cu același nume lângă Fântânile Magice, care îți oferă un spectacol pe care cel mai probabil nu-l vei uita toată viața.
*sursa foto: știri.tvr.ro
Cu Ryanair mi-am planificat cea mai isteață vacanță europeană din ultimii 5 ani. Și ce e cel mai important voi putea lua și copii cu mine, care pare-se că au moștenit de la părinții lor pasiunea pentru călatorii. Măcar știu ca plec liniștită la drum, pentru că ceea ce nu v-am spus încă, doar la Ryanair îți este permis să iei două bagaje de cabină gratuit.

* sursa foto: 
                                                                                                      ExTraViTa

Cred că e momentul să mă retrag și să vă las să va planificați vacanța mult visată, acum că știți că puteti călatorii în siguranță, că vă puteți oricând bucura de zboruri ieftine mai peste tot în Europa.            
Vă las să vă delectați cu o compilație realizată de către cei de la Ryanair din materialele primite de la clienți.

Zbor lin, să aveți!!!

* sursa video: youtube






*Articol scris pentru SuperBlog 2016!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu