vineri, 28 octombrie 2016

Olla La Asta e Surpriza Mea

"Mă scuzați, deranjez dacă vă enervez      
Nu asta intenționez
Vreau să vă adresez o singură întrebare
Când ați oferit fără vre-un motiv o floare?" 

* foto: olla.ro

 Nu, nu intenționez să mă pâng de țara în care trăiesc, nici măcar de conducerea de doi bani nu vreau să mă plâng astăzi. Dar e ceva care mă supără tare. De ceva vreme am început să practic cel mai la modă sport românesc, aruncatul cu privirea în curtea vecinului.                                 - 
    - Stați nu vă panicați! E în sens bun, și sper cu scopuri benefice.
Am observat cu stupuore că țara noastră are o nevoie acută de bărbați. Am întâlnit tot felul de specimene, de la frustrații care au fost crescuți de părinți denaturați și care sunt atât de slabi încât lovesc o femeie, sau mereu sunt ”bătaioși”, dar numai cu cei care nu pot să se apere – ei bine aceștia nu pot fi numiți bărbați sunt doar niște gunoaie needucate. Mai sunt și acei bădărani pasivi, care nu sunt violenți dar cărora le-a lipsit din educație un tată atent și grijuliu și cel mai probabil dacă au avut un tătă acesta nu a știut vreodata cănd e ziua de nastere a nevestei, a copilului sau poate nici măcar a lui.
Mai există și acei don juani care consideră că unei femei trebuie să îi oferi flori până ai cucerit-o și apoi poate cândva odată de ziua ei.

* foto: olla.ro


Există însă și bărbați adevărați care fie au avut o educație deosebită, fie sau autoeducat, aceștia însă sunt din ce în ce mai puțini și sunt chiar pe cale de dizpariție. Când prinzi un astfel de bărbat ține-l bine și ai grijă de el, nu mai găsești altul la fel. (Sunt una dintre persoanele privilegiate, așa că din experiență îți spun).

Dar nu despre asta este vorba, ci despre faptul că am devenit tot mai reci, mai posaci. Poate este doar părerea mea, dar îmi amintesc că pe vremea cănd eram copil oamenii erau mai prietenoși, se întâlneau mai des la o poveste, la o plimbare, își făceau mai des cadouri, chiar dacă atunci nu existau atât de multe opțiuni. 
Acum nimeni nu se mai gândește să facă o surpriză plăcută nimănui. Oferim flori doar la cununii, mai la o zi de naștere și în special la înmormântări, să vadă lumea ce darnici suntem.
Din punctul meu de vedere, e trist ce se întâmplă. 
Acum când sunt atâtea posibilități: acum când florăria online îți stă la dispoziție, acum când un simplu telefon rezolvă totul și deși ”o singură floare nu face primăvara”, dar un buchet de flori oferit din inimă poate încălzi iarna din sufletul cuiva . 
Aud de multe ori spunându-se: nu am bani de cadouri, ce surpriză sa-i fac? Nu am timp, etc. 
Hei, tu! Mr. n'am bani. Nici măcar nu trebuie să-i iei cadouri sumpe,există cadouri florale, care nu costă o avere, dar valorează infinit mai mult. 
Eu una ador aranjamentele florale, bine eu prefer trandafirii albi, dar sunt o mulțime de variațiuni. Poți oricând să-i spui cuiva ”Mulțumesc!” prin intermediul unui simplu aranjament și două cuvinte. :) 

SURPRIZĂĂĂĂ chiar dacă nu e ziua LUI!
Spune-am mai sus că sunt una din persoanele privilegiate, soțul meu știe să fie drăguț


* foto: dovada :)
și atent și să mă surprindă cănd mă aștept cel mai puțin. 
Așa că am hotărât! 
Ce dacă nu e o zi specială? ce dacă nu am prea mulți bani, de altfel fiecare zi petrecută alături de el e specială și pentru că nimic nu l-ar surprinde mai tare decât un buchet de ”Te iubesc!” precum cel din imagine:
* foto: olla.ro
Să trecem la treabă! Un simplu telefon, detalii despre ce și cum. :) Și florile vin acasă. 
Pentru acea față plină de surprindere și emoții, tot amalgamul acela de emoții, care nu se pot descrie în cuvinte, pot spune că a meritat un telefon la florăria Olla.
Și da l-am făcut să se simtă precum un rege, mai ales că Olla, este furnizorul care asigură florile, și aranjamentele florale Casei Regale. Acum să fim serioși cum te-ai simții să primești flori dintr-un astfel de loc. Eu pot spune că m-aș simți specială. 
 Credeți-mă fetelor și băieților le plac florile. Și dacă vrei să-l surprinzi cu adevărat cred că e o metodă inedită.  
La Olla ai atâtea buchete de flori din care poți alege, poți opta pentru atât de multe aranjamente și pun atâta pasiune în ceea ce fac încăt rezultatul final este o adevărată artă. 
 Momentul în care a deschis cutia și a văzut trandafirii, a fost acel efect woow, ce nu îți este dat să-l vezi zi de zi.
Acum te las să faci și tu o surpriză deosebită, fără vre-un motiv anume. 
aaaa... o singură întrebare:
Când ați oferit fără vre-un motiv o floare?"

* video: youtube
                                                                                     
  
* Articol scris pentru Superblog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu