duminică, 12 martie 2017

Un Farmec aparte ;)

  - Ciao Bella... se auzii vesel salutul mătușii mele.
Nu-mi venea să cred că apăruse atât de repede, sigur telepatia funcționa, cel puțin în cazul ei. Era plecată de ceva vreme din țară și mă așteptam să vină doar de sărbători.
-        Hello, Kitty... mă grăbii să-i răspund.
-          Dar cum de ai venit atât de repede, mai este ceva până la sărbători.
Îmi povestii apoi pe îndelete că se plictisise de străinătate și că pur și simplu simțise nevoia să evadeze.
  Stăteam și o priveam (prea insistent, cred) și nu îmi venea să cred. După câtiva anișori, în care nu ne mai văzusem, ea a rămas neschimbată. Același ten fin, nici un rid, parcă dimpotrivă în timp ce noi îmbătrâneam ea se încăpățâna să rămână tânără și la fel de frumoasă, mereu a avut un farmec aparte.
Trebuie să recunosc că a fost mereu o doamnă frumușică, elegantă și cochetă.
-          Cum faci? Ce secret ai? O întrebai direct fără ocolișuri. Cum se face că în timp ce noi îmbătrânim tu rămâi mereu tânără și la fel de frumoasă?
-          Ei, mulțumesc, dar să ști că și eu îmbătrânesc. Îmi place să cred că fac tot posibilul pentru a încetinii procesul, dar cam atât. 😊
* foto: farmec
Ne-am așezat apoi și am început să povestim, sperând să îi aflu cumva secretul. Am depănat amintiri, am discutat vrute și nevrute, și pe final mi-am făcut curaj și am rugato să îmi împărtășească secretul ei.
-          Secretul meu... nu e defapt nici un secret. Doar că am învățat să folosesc timpul în favoarea mea, chiar dacă el vrea mereu să fugă. Am descoperit o marcă de încredere, care s-a dovetit a-mi fi cel mai bun prieten.  
Îmi încep dimineața cu o demachiere înviorătoare și îmi închei ziua cu o demachiere relaxantăți recomand să încerci Demachiantul 2 în 1 cu Argan, de la Farmec).
Apoi folosesc o cremă ușoară, de întreținere care este și antirid, desigur crema este tot de la Farmec, Cremă antirid cu Argan.  Acum dacă te întrebi de ce vreau totul cu ulei de Argan, trebuie să îți spun că m-a împresionat încă de la prima ”întâlnire , nu degeaba îi spune Lichidul de aur și pe lângă faptul că redă elasticitatea pielii, are efecte pozitive în întreținerea acesteia, și după cum îți poți da seama o menține tânără pentru mai mult timp.
* foto: farmec
Pentru că am început să mă simt din ce în ce mai bine și pentru că am început să am încredere în aceste produse am hotărât să-mi fac și soțul fericit. Acum cred că știi că bărbații sunt mai predispuși la căderea părului, așa că i-am luat un șampon din Gama Gerovital H3 Men. Și ghici ce ... acum are aproape toate produsele din această gamă.
Am ascultato cu atenție și am hotarăt să verific dacă avea dreptate, așa că am început cu
eficientizarea timpului  și de la marca deja prietenoasă am ales crema epilatoare rapidă, și da chiar sunt 3 minute magice. 😊 Și pentru că am prins curaj am încercat și șamponul sebum control Gerovital, care este un șampon tratament și care m-a impresionat foarte mult.
           Și avea mătușica mea dreptate, când te simți frumoasă vezi lucrurile altfel, ai mai multă încredere în tine.
          Acum le povestesc și prietenelor despre importanța ingrijirii corespunzătoare, despre faptul că frumusețea trebuie întreținută și că atunci când alegi e bine să alegi o marcă de încredere.
* foto: farmec




* Articol scris pentru Spring SuperBlog 2017! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu