luni, 17 octombrie 2016

O sâmbătă altfel!



    Yupiii!!!
    Mâine e sâmbătă, în sfârșit mă voi odihni și eu mai mult. 

Nu am nici cea mai mică intenție să mă mișc din sertarul meu, cel puțin până la amiaz. Îmi voi petrece dimineața lenevind, depănând amintiri, într-uncuvânt mă voi relaxa, iar după amiaz îl iau pe iubi Heri și mergem puțin la plajă.  
* foto: facebook
Ei acum că mi-am făcut planul de week-end, vă spun: Noapte Bună!
................................................................
- Ce noapte liniștită am avut... mmm, da să mai lenevim puțin, e așa plăcut aici.


Dar stai așa, ce se aude? Mi se pare mie sau se aud pași? O nu, nu, nu! Azi e Sâmbătă!!! Hello, mă auzi? E sâmbătă, vreau să mă relaxez. Of! oamenii ăștia, au urechile alea degeaba, nu aud nimic, nu ascultă nimic. 
- Și chiar nu înțeleg, ce poți face cu o datieră
* foto: COLOP
într-o zi de sâmbătă? 
Oricum nu mai contează, sa dus relaxarea mea. :( 
Aha, auzi la ea zice că își pregătește documentele pentru luni. Păi și nu putea să aștepte pâna luni? Chiar trebuia să îmi strice mie week-end-ul? 
Eh! în sfârșit a terminat, era și cazul, cred că a ștampilat un copac întreg. Oricum nu aude sau nu vrea să mă audă, dar i-am mai spus să își facă o ștampilă portabilă. Un Pocket Stamp ar scoate-o lejer din toate belelele. Asta este, nu are decât să facă drumuri inutile la birou, numai că îmi dă și mie planurile peste cap și asta nu îmi place deloc. 
Dar cred că am găsit soluția salvatoare, voi discuta cu cei de la COLOP România să ii facem o surpriză, poate așa va mai stresa și pe altcineva, nu doar pe mine. Hi, Hi, ce minte diabolică am.  
Bine că nu mi-a distrus chiar toată ziua, începusem deja să mă enervez și tare m-aș mai fi blocat vreo cinci minute, așa doar ca să o disper. 
 Că venii vorba de disperare, acum oare ce pași se mai aud? O nu! e fiisu ăla mic. Acum chiar o să disper eu. Data trecută mi-a terminat tușul la câte ștampile și-a pus pe mâini. Și e nesuferit, nu se poartă deloc frumos cu mine, mă ia își pune o căruță de ștampile pe el și apoi mă trîntește pe birou. Nu îmi place deloc de el. 
 În sfârșit se laudă că pleacă. Nu cred însă nimic până nu văd cu ochii mei. :)
 Ehee! A plecat, iubi hai și noi la plajă! 
* foto: facebook 






- Hei, iubi! ce spui daca maine luăm și copii la plajă?

Ei, dragi prieteni aceasta a fost o zi de sămbătă din viața unei ștampiluțe, dacă sunteți cuminței data viitoare poate vă povestesc cum arată o zi normală de muncă. 





                                              Nu-i așa că e arătos iubi meu? :)
                                                          * video: youtube










                                                                                                  Articol scris pentru SuperBlog 2016!
   








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu