duminică, 2 aprilie 2017

Cel mai scurt... articol ;-)

       Probabil acesta este cel mai scurt articol din câte am scris sau din câte voi scrie. Și asta pentru că pur și simplu nu mai am chef să scriu despre credite, fie ele credite fără acte, credite rapide, sau oricum le-ar mai spune. 
  Desigur nu am nimic cu sponsorul acestei probe, nu mă înțelegeți greșit. Probabil că au cele mai bune credite, e doar strict părerea mea proprie și personală și vă rog să o tratați ca atare.
    Acum e clar (și pe bună dreptate) nu voi primi o notă pentru acest mini-articol, sper să primesc măcar cele 10 puncte din oficiu. ;)
foto: telecredit.ro
  Pentru cei care credeți că aveți nevoie de un credit rapid și oferta vă este pe plac, îndepliniți-vă dorințele și rezolvați-vă problemele așa cum considerați că este mai bine.


* Articol scris pentru Spring SuperBlog 2017, proba nr.12 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu